Власний педагогічний портрет:
Мене захоплює робота учителя. Працюю в школі з задоволенням.
Я завжди у пошуку нових ефективних методів і прийомів навчання.
Моя мета: створити умови для розкриття потенціальних можливостей творчої особистості, розвивати фантазію, виховувати естетичний смак, викликати в учнів ясне розуміння і відчуття того, що музика - не лише розвага, а важлива частина життя.
На всіх етапах уроку я спонукаю дітей до активної діяльності. Крім того, намагаюсь прищеплювати учням доброзичливість, любов до мистецтва.
Ретельно підходжу до вибору засобів оптимізації навчальної діяльності учнів, використовую сучасні технології навчання.
Для мене найбільша нагорода - бачити щасливі очі дітей і чути їх прохання: «Давайте сьогодні весь урок будемо співати».
Адже урок музичного мистецтва діти завжди чекають, як свята.
Адже урок музичного мистецтва діти завжди чекають, як свята.
Дата народження: 16.08.1962.
Освіта: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, музично-педагогічний факультет, 1983.
Місце роботи: Сновська районна гімназія.
Педагогічний стаж: 33 роки.
Проходження курсів підвищення кваліфікації
№
|
Назва курсів
|
Місце
|
Дата
|
Реєстраційний номер
|
1
|
Курси підвищення кваліфікації учителів музичного мистецтва та керівників гуртків музично-естетичного напрямку
|
м.Чернігів,Чернігівський обласний інститут післядипломної освіти імені К.Д.Ушинського
|
03-21.06.
2013 | № 2152 |
Участь у професійних конкурсах
№
|
Назва конкурсу
|
Рівень
|
Результат
|
Дата
|
1.
|
«Використання інформаційно-комунікативних технологій у навчально-виховному процесі».
Номінація «Музичне мистецтво» |
Обласний
|
Диплом ІІ ступеня
Диплом ІІІ ступеня
Учасник |
2012
2014 2015 |
ПЯТНИЦА, 5 АПРЕЛЯ 2013 Г.
Рецепт від вчительки гімназії М.М.Єрмак
Не зупинятися на досягнутому, прагнути нового, незвіданого – це творче кредо учителя музичного мистецтва Щорської гімназії Марини Єрмак спонукає її іти в ногу з часом і навіть трішечки попереду. Вона має великий (30-річний) досвід роботи, але, зізнається, кожного разу заходить у клас з хвилюванням, несе на суд своїх учнів щось нове, ще не випробуване. Як вони його зустрінуть, чи проллє вона на їхні душі світло, чи згадуватимуть цей урок не через день-другий, а через роки? (Її учні, скажімо, уже оцінили такий вид навчальної роботи як проекти.
Не зупинятися на досягнутому, прагнути нового, незвіданого – це творче кредо учителя музичного мистецтва Щорської гімназії Марини Єрмак спонукає її іти в ногу з часом і навіть трішечки попереду. Вона має великий (30-річний) досвід роботи, але, зізнається, кожного разу заходить у клас з хвилюванням, несе на суд своїх учнів щось нове, ще не випробуване. Як вони його зустрінуть, чи проллє вона на їхні душі світло, чи згадуватимуть цей урок не через день-другий, а через роки? (Її учні, скажімо, уже оцінили такий вид навчальної роботи як проекти.
Вони самі обирають тему проекту, тому працюють зацікавлено, натхненно, а значить, успішно. Саме так закінчилися проекти «Мода і музика», «Марк Бернес», «Володимир Висоцький»).
– Головне – учні не залишилися байдужими, - говорить Марина Миколаївна. – А це – одне з головних призначень музики, пісні.
Пісня в її житті була від самого народження. Прекрасно співала мама. А батько (за фахом – інженер-машинобудівельник) ще й на акордеоні грав.
Він дуже хотів, щоб я обрала музику справою свого життя, - посміхається вчителька.
Так і вийшло. Спочатку була Щорська музична школа, потім музично-педагогічний факультет Ніжинського педінституту (в процесі навчання – участь у численних концертах, конкурсах). Після закінчення вузу працювала в «Казці», і міських школах, а з 2002-го – беззмінно в гімназії. Крім уроків, Марина Миколаївна готується ще й до різноманітних і численних гімназійних заходів, бо вона ще й педагог-організатор. І це – тільки частина роботи. Багато часу вона (із задоволенням!) витрачає на репетиції гімназійного хору, яким керує, на підготовку до засідань методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва району (тут вона теж – керівник), на роботу з обдарованими дітьми: її учні – постійні лауреати і переможці як районних, так і обласних конкурсів «Чисті роси», «Перлина». І сама вчителька – двічі лауреат конкурсу «Учитель року» (у 2005 і 2013 рр.).
Вона співає у камерному хорі, ансамблі «Калина» (районного Будинку культури), а також у складі квартету та тріо. Останнім часом додався ще й спів у церковному хорі Свято-Миколаївського Всецариці храму.
Крім цього, як кожна жінка, дає лад у сім’ї (у неї - чоловік і син). Перший – працює єгерем в районній організації УТМР, другий (пішов материною стежкою) - студент Київської музакадемії ім.П.Чайковського.
Я не питаю Марину Миколаївну, як вона умудряється все встигати. Вона не раз відповіла на це питання під час нашої розмови: «Люблю свою роботу».
Марія ІСАЧЕНКО, фото автора.
– Головне – учні не залишилися байдужими, - говорить Марина Миколаївна. – А це – одне з головних призначень музики, пісні.
Пісня в її житті була від самого народження. Прекрасно співала мама. А батько (за фахом – інженер-машинобудівельник) ще й на акордеоні грав.
Він дуже хотів, щоб я обрала музику справою свого життя, - посміхається вчителька.
Так і вийшло. Спочатку була Щорська музична школа, потім музично-педагогічний факультет Ніжинського педінституту (в процесі навчання – участь у численних концертах, конкурсах). Після закінчення вузу працювала в «Казці», і міських школах, а з 2002-го – беззмінно в гімназії. Крім уроків, Марина Миколаївна готується ще й до різноманітних і численних гімназійних заходів, бо вона ще й педагог-організатор. І це – тільки частина роботи. Багато часу вона (із задоволенням!) витрачає на репетиції гімназійного хору, яким керує, на підготовку до засідань методичного об’єднання вчителів музичного мистецтва району (тут вона теж – керівник), на роботу з обдарованими дітьми: її учні – постійні лауреати і переможці як районних, так і обласних конкурсів «Чисті роси», «Перлина». І сама вчителька – двічі лауреат конкурсу «Учитель року» (у 2005 і 2013 рр.).
Вона співає у камерному хорі, ансамблі «Калина» (районного Будинку культури), а також у складі квартету та тріо. Останнім часом додався ще й спів у церковному хорі Свято-Миколаївського Всецариці храму.
Крім цього, як кожна жінка, дає лад у сім’ї (у неї - чоловік і син). Перший – працює єгерем в районній організації УТМР, другий (пішов материною стежкою) - студент Київської музакадемії ім.П.Чайковського.
Я не питаю Марину Миколаївну, як вона умудряється все встигати. Вона не раз відповіла на це питання під час нашої розмови: «Люблю свою роботу».
Марія ІСАЧЕНКО, фото автора.
Комментариев нет:
Отправить комментарий